Thursday, October 13, 2011

Baju Kepompong Jom Tidur

Aku tak tahu nak cakap apa kat benda alah ni. Nak kata baju tidur tak juga. Entah lah. Tapi macam kepompong pon ada. Rekaan yang inovatif ini telah direka oleh Forrest Jessee yang mana membolehkan anda tido dengan selesa apabila menggunakannya di dalam apa jua kedudukan. Itu apa yang diperkatakan oleh tuan punya "pakaian pelik" ni. Bagi aku cam tak selesa je tido dalam menatang alah ni. Apa2 pon jom kita layan jelah.









sumber: Forrest Jesse

9 comments:

hairy said...

hahaha pelik bebenor lah..!but nice thnia en pezol anda mmg style :p

Pezol Stylez said...

@hairy: tq

Ikhwan said...

bole tido kat mana-mana je ni .hahah

Pezol Stylez said...

@ikhwan: bley jea

Kak Eiza said...

hihi pelik dan kelakarnya!

Pezol Stylez said...

@KE: tau xpe kan....;p

MakNgah said...

tak terkejut lak orang kat sana. dah rupa hantu bungkus da..

Pezol Stylez said...

@makngah: tau xpe kn...;p

khairul said...

mcm hantu bungkus pon ada haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...