Sunday, October 9, 2011

Hotel Bawah Tanah Paling Dalam Di Dunia

Jangan tak tau di Sweden mempunyai hotel bawah tanah paling dalam di dunia dengan kedalaman 500 kaki dari atas permukaan bumi. Dengan bayaran sebanyak $600 USD semalam, para tetamu di hotel Sala Silvermine ini boleh tidor nyenyak di sini dan juga boleh meneroka keindahan gua yang terdapat di dalamnya. Nak merasai kelainan tidur di hotel macam ni. Korang datanglah melancong ke Sweden ek. Jom tengok apa yang ada kat dalam.







12 comments:

peep said...

best2..

RozectLyantie said...

cam seram pun ada..hurmm

Hafizzi Aziz said...

perghhh..shoot gambar lawa nie..

hairy said...

cri tajaan lah klo nk p sni :p

damia sicoklatputih said...

ade style.. mereka berfikir diluar kotak, menarikk~

miss fatihah said...

style..tp tu je ke?

Pezol Stylez said...

@peep: ofkozz....;p

Pezol Stylez said...

@rozect: xdelah..kn ade lampu tu...;p

Pezol Stylez said...

@hafizzi: tau xpe..mmg best r

Pezol Stylez said...

@hairy: ko taja aku ley x?? hehe

Pezol Stylez said...

@damia: yup..betul2

Pezol Stylez said...

@fatihah: nk tau lebih kene g sne la..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...