Monday, October 24, 2011

Sila Buang Air Dengan Betul

Pelik dah sekarang kan...nak buang air kat dalam tandas pon ade cara-cara yang perlu dibuat dan xpatut dibuat...kenapa jadi camni?? Kat sekolah takde yang ajar ke?? Mak, ayah, kakak dan abang tak ajar ke. Hurmm..aku tak tahu nak cakap dah...kat dalam tandas je pon. Bukan ade apa-apa yang special dalam tandas tu nak buat aksi-aksi xsepatutnya...fikir-fikir kan lah yer.


28 comments:

hairy said...

HAHAHAH..cm bongok lah yg nih!

Youpie Eppy said...

biar je la...kt toilet je tmpt org leh wat plik2...sbb toilet xde org nmpk....
pic 2nd last tu xleh bla

Pezol Stylez said...

@hairi: tau xpe..bongeks kan..haha

Pezol Stylez said...

@youpie: ntah la..org gile je wat camtu...adoi

hairy said...

yg last skli tuh agk keterlaluan lah!!hahah

Yana Houry said...

untuk laki je kan??hahaha

Yatt S. said...

siapalah yang bengap bebenor nak mancing dalam lubang jamban tu ek. wahahaha ;)

My Life's Journey said...

Salam pekenalan ..wah entri yang menarik hihi :)

cik fyza said...

part yg mcm anjing tu tak leh blah [=="]

Pezol Stylez said...

@hairi: ntah la...hilang akal dh kot org tu

Pezol Stylez said...

@yana: pomwan pon bley je..hihi

Pezol Stylez said...

@yatt: tau xpe..mmg bengap org tuh..;p

Pezol Stylez said...

@cik fyza: haha

Pezol Stylez said...

@MLJ: selamat2..tq

Anonymous said...

yang tengah2 sbelah kanan tu mcm guna tandas cangkung.. panjat style.. hahaa

mielajasmin said...

hahaha...
cam nih pom ade ke .. !

Pezol Stylez said...

@anonymous: yup..cangkung style..hihi

Pezol Stylez said...

@mielajasmin: ade je..kalu x..mne de wat signboard bagai..hehe

safwanmahzin said...

simbol xperlu pon ada..hahahaa=)

Pezol Stylez said...

@safwan: tu la psl..pelik je kan..haha

sis92 said...

eeee selebet la :P
entah2 pezol pun buat lala :P

Pezol Stylez said...

@sis92: hahaha...sye buat pic no 1 tu je...hehe

diana said...

heheh...
benda ni pun kena ajor eik..??

Pezol Stylez said...

@diana: aah..mesti la kne ajar..kalu x besepah je nti..haha

Masturah said...

kelakar gilew kot yang mancing tu..

Pezol Stylez said...

@masturah: mancing ape la agaknye tu yer..

Noramira Kassim said...

pelik!!cam nie pun ada ke? :)

Pezol Stylez said...

@noramira: ade je..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...