Tuesday, October 18, 2011

Bekas Miss Perancis Model Bikini Kepingan Coklat

Sebagai bekas model Miss Perancis, Cindy Fabre telah digunakan untuk menjadi model pelbagai pakaian aneh. Menurut beliau, memakai lebih daripada 300 keping coklat yang diukir dengan teliti bersama pakaian dalam ala-ala gladiator adalah yang pertama kali di dalam hidupnya. Pakaian yang menarik ini mengambil masa beberapa jam untuk menyiapkannya tetapi akan cair dalam beberapa minit sahaja. Macam-macam la sekarang kan. Dah la coklat ni makanan kegemaran aku. Bertambah-tambah selera makan aku pasni. Hahaha. Jom kita tengok bentuk pakaian beliau.






sumber: dailymail.uk

9 comments:

Eyda Syahida said...

nasebla eyda jenis tak suke coklat. heheh :p

Pezol Stylez said...

Eyda: coklat sdp wooo...hehe

Mimi Nur Farahin Hassan said...

dr pakai coklat tu..bek bg aku je..nyum2 gk..

hairy said...

klo nak mkn coklat tuh kena amik sndri ka x erk kat bdn dia? :p

Pezol Stylez said...

@mimi: kannn..tu la..membazir je diorng nih..;p

Pezol Stylez said...

@hairy: yup...amek je kt bdn die tuh..haha

ch000tz axoera said...

org yang siapkan dia oun muka bersemangat giler :D

✿ cik pieQa ✿ said...

erk ! tetiba rasa macam nak menci cokelats !

ctk said...

ei..kotor la coklat tuh..hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...