Tuesday, October 25, 2011

Lagi Budak Mangsa Pemandu Tak Berhati Perut Di China

Belum pun habis kisah menyayat hati budak perempuan China berusia 2 tahun yang di langgar lari oleh pemandu yang tak berhati perut seminggu yang lalu, terbaru lagi seorang budak berusia 5 tahun Maoke Xiong yang baru sahaja meninggalkan rumah untuk pergi ke sekolah dilanggar oleh seorang pemandu lori Ao Yong yang tidak berperikemanusiaan. Lebih memeritkan lagi, kejadian yang berlaku di Luzhou, barat China ini, pemandu lori terbabit melanggar lagi bagi ke-2 kali bagi memastikan budak tersebut betul-betul mati dengan alasan bagi mengelakkan dikenakan bayaran bil-bil hospital bagi budak tersebut. Bodoh betul kan pemandu lori tu. 



Ibu kepada Xiong Maoke duduk di sebelah mayat anaknya yang dilenyek lori.

Berita Lanjut ---------> SINI


p/s: penerapan nilai-nilai murni perlu dipupuk sedari kecil lagi. Kesian tengok budak2 mati camtu saje...sob

9 comments:

.: iEyLa :. said...

kejmanye diorang kan...
punyela xnak incur cost tuk hospital nye billing...
sanggup langgar sampai mati..

ch000tz axoera said...

kesian kan temu ajal mcm tu ajer

cikpinky said...

kesian ;(

Pezol Stylez said...

@ieyla: tu la psl...mmg xde hati perut langsunng kan..ish

Pezol Stylez said...

@chooootz: kasian kan...kanak2 cam xde nilai langsung kt sne

Pezol Stylez said...

@cikPinky: huhuhu..;'(

hairy said...

alahai!!apa kna ngn msyrkat dorg..

Pezol Stylez said...

@hairi: ntah la...kesian depa kan

Azham Vosovic said...

teruk kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...