Monday, October 17, 2011

[Video] Budak Dilanggar Lari Orang Ramai Buat Tak Tahu

Aku sedih tengok situasi ni. Seorang budak berusia 2 tahun dilanggar lari sebanyak dua kali dan yang paling aku sakit hati apabila orang di sekeliling boleh pulak wat tak tahu jer. Tengok macam budak tu kucing ke apa. Memang sial tul la. Kesian budak tu. Memang nilai keprihatinan tu takde dalam diri diorang. Sangat annoying tul.


16 comments:

acik teyha said...

teruknye...kesian btl bdk tu..

Ibnushukran said...

mungkin dah jadi perkara biasa kt sana.. ish..

eila said...

allah kesiannya..

Pezol Stylez said...

@acik: tau xpe...isk2

Pezol Stylez said...

@ibnushukran: mungkin kot...;p

Pezol Stylez said...

@eila: xtau nk ckp apa da...

hairy said...

eeee...mnusia ka anjing yg tgk saja tuh?

Pezol Stylez said...

@hairy: luaran je manusia..tp dalaman mmg xdepe lngsung

org muo said...

mmg dah biol jiwa&otak org kat situ smua...

tiefazatie said...

ya allah..meremang bulu roma tgk..kejamnya..xslh pun tlg ketepikan budak tue..pastu tlg la..die xtau apapun..huhu..

Pezol Stylez said...

@org muo: tau xpe kan...hmm;p

Pezol Stylez said...

@tiefazatie: tula awk..nilai prihatin dlm diri dh xde...camtu la jdnye

Ikhwan said...

van tu dah gelek sekali. lepastu gelek lagi sekali.. .!!!!!!!!!!!

Pezol Stylez said...

@ikhwn: bodoh punya pemandu van kan...geram je tgok

suha said...

kesiann. kenapa begitu sekali jadinyaa ? hmm

ctk said...

mereka kejam! im officially hate them now...eiiii..geram2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...