Tuesday, October 11, 2011

Pentas Opera Terapung Terbaik Dunia

Pentas opera terapung yang sangat menakjubkan ini terletak di tepi tasik Constance di Bregenz Austria. Untuk pengetahuan korang, pentas ini akan ditukar setiap 2 tahun sekali untuk tujuan sambutan festival seni Bregenzer. Memang menakjubkan lah kan kalau korang tengok. Biasa buat pentas di dalam dewan atau di kawasan lapang tapi diorang buat di atas air. Kalau aku dapat pergi memang nak amek gambar banyak lah. Tu pun kalau dapat pergi kan. Hahaha. Jom kite tengok antara rekabentuk yang telah dihasilkan.














sumber: Bregenzer Festival

12 comments:

hairy said...

PERGHH!!CNTIK GILA OK..MARI PEGI TGK..KUMPUL DUIT JUM...HEBAT OTAK ANDA BERPIKIR :-)

org muo said...

canggih & kreatif

Shaheila Nooraisah said...

mcm kartun... padahal org tu.. :)

Pezol Stylez said...

@hairi: jum2...bley je

Pezol Stylez said...

@org muo: yup..betul2

Pezol Stylez said...

@shaheila: tau xpe...mmg terbaik lah

Cik Azizah said...

wowwwwww! kreatif nya...cantik sgt kan...

i am S!L4H.. said...

lawanyeeee!

mmg kalo pegi sane ambik gamba sampai penuh memory. haha

Pezol Stylez said...

@AZIZAH: YUP..BETUL2

Pezol Stylez said...

@i am s!L4h: itu sudah tentu kan...;p

burnkelana said...

Amazing...!

ch000tz axoera said...

smart gilerrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...