Sunday, October 9, 2011

[Video] Anjing Tak Keruan Tengok Gambar Julia Roberts

walaupun umur dah 44 tahun tp Julia Roberts tetap cantik


**********************

Anjing yang bernama Optimus berasa begitu gentar apabila melihat gambar aktress terkenal hollywood Julia Roberts. Apabila pemilik anjing ini menunjukkan gambar Julia Roberts dalam gambar berulang kali, Optimus berlari ke bilik lain di rumah tersebut. Apa yang diketahui, pemilik anjing itu tak tahu kenapa anjingnya begitu takut tengok gambar Julia Roberts. Lawak je tengok aksi anjing ni tapi anjing itu sungguh comel. Jom tengok video ni.


7 comments:

hairy said...

hahahah!
ada juga mcm ni erk...

i am S!L4H.. said...

hahah. x leh bla betol.

Bro M.7. said...

tu belum kasik tengok gambo Rozita Che Wan.. :D

kpah k-poh said...

mesti dia letak bau apa2 kat muka surat buku tu..bau yg anjing tak suka...tapi tak tau ler kalau anjing tu mmg tak minat langsung kat Julia...hik..hik..hik...

fiq. said...

haha, asal mcm tu? adakah dia nampak sesuatu?? huhu

SAYA BUKAN SAMDOL said...

hahaa dasar nafsu binatang! hahaa :DD

Cikewi said...

euww.. not my taste! - kata anjing tu. haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...