Wednesday, March 9, 2011

Aku Suka ChurpChurp



Bagus juga join ChurpChurp ni. Kenapa?? Aku baru je join ChurpChurp 3 hari yang lepas. Hari aku ni cek akaun aku kat ChurpChurp dah pun ada masuk duit. Bukan setakat seposen dua tapi beringgit bai. Masyuk tu kawan-kawan. Aku rasa ok lagi kot dari nuffnang. Hahaha. Memang terbaek la. Jadi lepas ni aku dah ada dua sumber pendapatan secara online dalam dunia blogging sekarang ni selain daripada nuffnang. i loike dat. Hahaha. Jadi, bagi sapa-sapa yang belum join ChurpChurp ni korang bley la join sekarang. Tak rugi rasa kalau join bende ni. Nak join?? Klik kat SINI atau pun klik kat SINI. Kalau nak klik kat banner pun boleh jugak. Ok. Have a nice day guys!!

4 comments:

AH7 said...

mmg cantek....

Pezol Stylez said...

@ah7: aah...cantek2

Arol Mubin said...

Macam best jek ChurpChurp nie. Dah ramai yang join, tapi Arol belum ada kesempatan nak join lagi. Hehe. ;D

Dah join HeartBeat belum? Kalau belum, KLIK SINI! Rugi tak join. :)

zuzuBEBE said...

haii, boleh klik kn churpchurp ika tak? ika dh klik awk pnye :) http://eika-junho.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...