Saturday, March 5, 2011

Window Shopping Pun Jadilah

Salah satu aktivit kegemaran masa aku muda-muda dulu. Melepak kat pusat membeli-belah. Dalam hati memang nak beli barang. Tapi tu lah takde sen. Jadi tengok jelah. Huhu. Kesian kan kat aku. Hahaha. Takde makne nyeeeeww nak kesian2. Sapa suh melepak kat sana. Baca buku kat umah lagi bagus la. Takpun wat blog cam skang ni. Bley gak tambah pendapatan. Hehehe. Ok lah, jom kita tengok antara pusat membelah-belah yang terkemuka di dunia. Kalau aku dapat pergi memang best giler la. Konfem aku tangkap gambar banyak-banyak. Pastu post kat blog Pezol Stylez. Hahaha. Jom tengok.


Mall of America - Minnesota, USA



Mall of The Emirates - Dubai



Wafi Mall - Dubai



West Edmonton Mall - Alberta, Canada



Istanbul Cevahir - Istanbul, Turkey



The Grand Canal Shoppes - Las Vegas, USA



Zlote Tarasy Mall - Warsaw, Poland



The Dubai Mall - Dubai



Westfield London Shopping - England

10 comments:

whitecappuccino said...

Wah! shopping centres yg mewah..nak shopping tak leh,dapat layan malls pun jaaadilah.

airaniez wirdani said...

yang kat Dubai tu dah siap ke?Dubai ni mmg pandai abiskan duit..haha

Yana Houry said...

waaaa....bestnye..dubai,destinasi impianku..huhu

Pezol Stylez said...

@wc: tau xper...tgok jelah yer...hihi

Pezol Stylez said...

@wirdani: aah kan..cbe lah bg cket duit tu kt kiter...haha

Pezol Stylez said...

@yana: smelah kiter...huhu

shereena said...

cool la dpt shopping kat sna..hoho

Pezol Stylez said...

@shereena: yup...mmg cool

CiK GorGeouS ! said...

kaLau macam nie...CG pon Lagi gaLak Laa shopping...aww~

Pezol Stylez said...

@CG: haha...mesti2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...