Thursday, March 17, 2011

Nak Makan Ke Tak Ni

Nampak comel je kan makanan ni?? Merupakan antara hidangan yang dihasilkan oleh mymealbox yang mana korang boleh buat tempahan jika berminat. Hidangan ni sesuai bagi menarik minat kanak-kanak untuk makan makanan yang berkhasiat. Cubalah buat sendiri untuk kepuasan yg lebih maksimum. Selamat mencuba.






















sumber: mymealbox

20 comments:

unknown girlz said...

jangan mkn! hehe..
gler comey2 :D

caera puttih said...

macam tak nak bg makan nieh...adoii~
sedaappp~

Pezol Stylez said...

@unknown girl: haha...comey2

Pezol Stylez said...

@caera: hehe...;p

apezs shah said...

salam

wah wahhh gileh comel.
nak juga. mana nak dpt.. ke pezol nak tlg buatkan hahaha..

cik ewun said...

wahhh pezollll! macam nk cuba la hehehe

Pezol Stylez said...

@apezs: bley je....nak buat tuk ko..tp kena byr lebih la...haha

Pezol Stylez said...

@ewun: mesti cube ni kak...sedap

aNNa maRdHiaH said...

sumpah tak kan makan . simpan je dalam almari sampai berkulat . huhu .
comel nyer !!!!!!!!!!!!!!!!!

TeAqArH said...

alamak...chomelnye...xmau mkan

Pezol Stylez said...

@anna: giLer simpan smpi bkuLat..haha

Pezol Stylez said...

@teaqarh: alolo..semua xnk mkn....huhu

N@di@ said...

awww comel nampak macm real

~~ytazzizzaty~~ said...

humang aihhhh!!! nak wat satu set p0n berjam pa!!!

~~ytazzizzaty~~ said...

ada cte skit psl tuan pnya bl0g nie....mai la tg0k.....
http://ytazzizzaty.blogspot.com/2011/03/bl0gger-yg-aku-suka-baca-entri-mereka.html

afuan shah said...

tabole comel lagi ka??aku kalau comel2 ni yang suka makan!!hahahaha!!

Pezol Stylez said...

@nadia: mmg real pon...hehe

Pezol Stylez said...

ytazzizzaty: kne training lu...mesti cpt lps tuh...hihi

Pezol Stylez said...

@afuan: sye pon ske mkn...heheh

~~ytazzizzaty~~ said...

trimas sggah bl0g sy!!! sy akn trus sk0ng bl0g fveret sy nie.....ahhahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...