Friday, March 11, 2011

Jelajah Blog 2011: Aku Ini Blogger Lelaki



Segmen terbaru lagi dari Ben Ashaari. Teruja nak join lagi iaitu segmen khas untuk blogger lelaki cam aku. Blogger wanita nanti dulu yer. hihihi. Macam biasa lah, kalau nak join segmen Ben Ashaari ni kena lah jawab soklan dulu. 


Soalan pertama: Kenapa anda berblog?? 
Acctually byk kot sebab aku berblog ni. Nak isi masa lapang, tambah pendapatan, cari maklumat, bley jumpa kengkawan baru dan byk lg lah. 


Soalan kedua: Kenapa blogger lelaki lebih kreatif dan blog lelaki lebih mudah dapat perhatian dari blog wanita?? 
ermmm, pd pendapat aku, memang blogger lelaki ni dilahirkan untuk buat blog secara kreatif blaka dan akibat dari kekreatifan itu, makanya blogger wanita akan mudah tertarik dengan blogger lelaki. ahaks!! *prasan je lebih ko pezol. hahaha*


Soalan ketiga: Blog wanita yang aku suka baca?? 
erm...byk sgt yg aku suka ni abg Ben. Nak kena letak semua ke tak ni...? hahaha. Tapi xper, aku letak antara yg aku suka je lah ek. Aku suka baca blog Yuyu Zulaikha, Hanis Zalikha, r3volusi Si Gadis dan byk lagi. 


Ok lah, cukup la tu kot. Lenguh lak aku menaip panjang-panjang nih. Sebelum tu, siapa-siapa blogger lelaki tu, come and join lah this segmen. Just clik HERE or you can click HERE. Tu je. Happy blogging guys!!

13 comments:

apezs shah said...

Salam

Yeah happy blogging yea.. :)

cik gojes :) said...

oh !! abg Long...u touched my heart =p

Unknown said...

@apezs: ws..yeah2

Unknown said...

@cik gorgeous: hehe....i lioke..haha

ijam ismail said...

good luck smua..
=)

nadiem sharmz said...

salam..jengok2 dr BA punye segmen...=)

Unknown said...

@ijam: thnks...;p

Unknown said...

@nadiem: oo..thnks jge..;p

solomolo said...

singgah dari segmen En Ben Ashaari...

Unknown said...

@solo: thnks..;p

apislerr said...

salam,
menjelajah rakan2 blog;)

blog apisv2

Unknown said...

@apisv2: tenkiu...;p

Unknown said...

@fuuyooh: ooh...sila2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...