Sunday, March 27, 2011

Badan Fleksibel Tak Sakit Ke

Tak semua manusia di dunia ini yang mempunyai badan yang begitu fleksibel sehingga boleh dipusing-pusing sehingga 360 darjah. Mungkin bakat seperti ini adalah yang semulajadi dan mungkin juga melalui latihan sejak kecil. Dengan bakat yang dianugerahkn itu sudah pasti akan membawa seribu satu kebaikan kepada si tuan empunya badan. Tengok saja gambar di bawah ini, dengan kelebihan yang mereka meliki, mereka boleh menjana sumber pendapatan dengan mengadakan persembahan. Tapi persoalannya. Sampai bila badan mereka kekal seperti itu dan tak rasa sakit ke?? Fikir-fikirkan.






























3 comments:

misSbLurRy said...

mmg badan dorg boleh fleksibel tue yg x saket...

cuba buat kat lidah..best kan..ahahah

afuan shah said...

geli aku tgk

ibuintan said...

hebat... latihan sejak kecil tu, badan macam getah je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...