Friday, March 11, 2011

Nak Cepat Tak Payah Guna Tangga



Wah, macam tak cayer je ade rumah yang macam ni. Siap ada gelunsur lagi nak turun dari tingkat atas tu. Syarikat Turett Collaborative Architects telah menggunakan gelungsur untuk menghubungkan antara tingkat atas dan bawah. Aku rasa gelunsur tu dibuat adalah bagi orang-orang yang bangun suka lambat bangun dari tidur kot dan bersiap-siap untuk pergi kerja. Satu inisiatif yang bagus bagi menjimatkan masa untuk pergi kerja. Mungkin la. Just in my opinion. Tapi ok jugak kan, lain dari yang lain dan cukup stylez. Apa-apa pun, ini boleh kita jadikan satu inspirasi dalam mendekorasikan dan merekabentuk rumah kita nanti. Tu pun kalau korang ni jenis bangun lambat nak pergi kerja. hehehe













16 comments:

Who is Luna? said...

tp org2 tue sakit jantung, ibu2 ngandung, kanak2 bawah 5 thn tak leh nak dok sini...bahaye..hihihi

Pezol Stylez said...

@luna: tuk org mude2 je la kalu camtu...hihih

Tasseri Enterprise said...

Hurm... rasanya best juga benda ni. memang harap sangat kalau ada orang yang rajin offer benda-benda ni pada harga yang berpatutan :) besttt

btw, selamat pagi :)

♥aqmalazmi♥ said...

best jugak sekali sekala turun guna bende tuw

Pezol Stylez said...

@tassari: monink...aah..best kn..;p

Pezol Stylez said...

@aqmal: itu sdh tentu...;p

adwafarahin said...

waaaa...seronok!!

Pezol Stylez said...

@adwa: haha....suke kn...;p

Yana Houry said...

bestnye..nak gak rumah camni..:)

hawiz said...

pehh...mmg style giler r....

Pezol Stylez said...

@yana: haha...ok nk gk...;p

Pezol Stylez said...

@hawiz: itu sdh tentu...hihi

k h a i r i y a h said...

macam kt garden la plak..haha

Pezol Stylez said...

@khairiyah: tau xper...haha

cheQmOomOo said...

bebudak le sonok klu cenni

Pezol Stylez said...

@cqq: mesti2..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...