Tuesday, March 8, 2011

Protege Mentor Musim Ke 5

Antara rancangan realiti nyanyian yang paling aku minat kat Malaysia ni Mentor selain One In A Million (OIAM). Memang tiap-tiap tahun aku tak kan pernah miss tengok rancangan ni. Kalau yang korang perasaan kebanyakkan yang menang dalam ranangan Mentor ni, para pesertanya adalah yang mempunyai picthing yang tinggi2 je kan macam Fiq, Black, Pija, dan Mohd. 


Pada tahun ni, setelah aku tengok konsert pengenalan pada  Ahad lepas, peserta favret aku untuk Mentor kali ni adalah protege Salma dengan mentornya Erra Fazira. Vokal Salma ni memang power aku ckp kat korang. Meremang bulu aku dengar Salma ni nyanyi. Jadi jangan lupa, jom sama-sama kita saksikan rancangan Mentor ni setiap hari Ahad jam 9.00 malam di TV3. 


SHIHA



AIMAN



AYISH



IQA



RATNAH



SALMA





Ok lah, kalau korang nak tau lebih lanjut pasal program Mentor ni, korang just klik kat SINI ataupun kat SINI.

7 comments:

naqiah said...

sy suke salma!! power gler suara nyanyi lagu jac!!

Unknown said...

@naqiah: tau xpe...mmg sedap la sore salma....sokong salma!!

TS said...

salma the best lah..huhu

Unknown said...

@ieyla: aah....salma mmg power sore dia....hihi

misSbLurRy said...

hamik..beso gambo

Unknown said...

@missBlurry: haha.....senang cket nk kenal...haha

Akim Shah said...

Suare Salma memg power giler...memang layak menang la geng..blh jdi pengganti siti nurhaliza...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...