Monday, March 7, 2011

Anwar Hadi Bogel

Hahaha, cepat je korang nak tengok AnwarHadi bogel kan. Aku bukak nuffnang tadi...macam biasalah nak tengok berapa stalkers aku bersantai kat blog aku hari ni. Pastu plak jeling2 berapa income yg masuk. Ok lah alhamdulillah ade gak betambah sikit. hehe. Pastu tengok lak kat keyword. Aku jupe satu keyword yg sangat merangsangkan. "AnwarHadi bogel". Hahaha. 


Kesian kat Anwar Hadi. Tak pasal-pasal jadi bahan org yang giler seks. Ade jugak bangsa2 yang giler seks ni cari benda-benda yang tak senonoh kat blog aku ni ek. Aku taulah si AnwaHadi ni encem. Ape korang ingat, AnwarHadi senang2 je nak letak gambar bogel dia kat internet ni. Hello..AnwarHadi bukan bintang porno ok. Apa punya sengal lah budak2 zaman sekarang ni. ish ish.

12 comments:

Noraien said...

sengal betol la sape yg search tue..!!!xkan la anwar hadi nk letak gambar bogel dalam internet..ingat dye xde agama ker !!!ayoyooo..hahaa

Pezol Stylez said...

@noraien: tau xper...haha

athirahzaki said...

ade ke patot anwar hadi bogel?
adess, mental betul, haha.

Ryuzaki Ruziah said...

sape je la yg carik benda camtu..uhuuu..kesian kat anwarhadi...

Pezol Stylez said...

@athirah: tula pasal..mmg mental tol dak2 ni kn...huhu

Pezol Stylez said...

@RR: yelah...org da popular mmg akn jadik camtu la..semua benda nak tau...huhu

CiK GorGeouS ! said...

cisss !! berani betoL nak tengok anwar hadi bogeL...CG pon tak tgk Lagik tau !!! *grrr* hahaha~

Yana Houry said...

wakakaka...siapakah gerangan yg mencari itu??laki ke pompuan ek..hahaa

Pezol Stylez said...

@cG: releks....org tu mmg sengal...;p

Pezol Stylez said...

@yana: laki pom bley...pomwan pon bley....hahaha

tulus sweet said...

bf tuluslahhh.,.....:(

Pezol Stylez said...

@ts: hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...