Sunday, March 27, 2011

Pezol Team Menang Main Boling

Petang tadi join perlawanan boling anjuran Kelab Anak-Anak Perak UTHM. Even, aku ni bukan anak orang Perak tapi demi merapatkan ukhwah dengan mereka, aku sanggup turut serta memeriahkan perlawanan tadi. Memang meriahlah Aku tengok ramai gak gadis-gadis dari negeri Perak ni cantik-cantik dan lebih mengkagumkan diorang ni hebat jugak yer main boling. Terbaek lah. 

Jadi keputusannya, kumpulan aku hanya sekadar menduduki tempat yg ke-2 sahaja daripada 9 kumpulan yang bertanding. Diharapkan program-program seperti ni, boleh lah buat selalu. Dapat gak aku kumpul hamper banyak-banyak. Hahaha. Kepada kumpulan yg kalah specially kumpulan Cik Gojes, jangan bersedih ok...cuba lagi.


hamper naib juara (dari kiri ke kanan) : aku, suffyan, chot, jefri


antara peserta yang bertanding (dari kiri ke kanan) : ayie, haziq, jefri, aku dan chot



peserta-peserta yang sengal bila tengok kamera



peserta yang pantang tengok kamera specially Cik Gojes *jgn marah ye*



hamper kemenangan untuk team aku...naib juara keseluruhan 

10 comments:

Anonymous said...

tak ajak pung..

Tasha said...

terbaek~

Unknown said...

@budingyun: haha..lain kali jelah ek..;p

Unknown said...

@tasha: tq

Cik Pulau said...

tahniah yer..
agaknya kalau cik pulau main mesti menang masuk longkang.. hahaha

Unknown said...

@cik pulau: xper2..kena training smpi xmsuk longkang...;p

cik gojes :) said...

banyak betoL name CG daLam niee yee abg Long...chaitt...yang part kaLah tuh, siLa keciLkan Lain kaLi...baru moLek...haih..mukee CG seLebet Lah daLam picture !!!

Unknown said...

@cg: hahaha

SweetSour said...

bestnye..sy anak perak jugak,tp xsempat nk join..maybe nxt time..btw,congrats to pejol and the geng..ngee~

Unknown said...

@sweetsour: ok..thnks...len kali join tau...ley main same2...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...