Tuesday, March 8, 2011

Rumah Terbang Adalah Realiti



Korang mesti pernah tengok movie animasi UP kan? Citer  ni best tau. Siap menang anugerah lagi movie ni kategori animasi terbaik kalau aku tak silap lah. Just nak citer pasal rumah belon yang pakcik buat dalam movie ni je. Rupa-rupanya ada jugak yang orang buat rumah cam dalam citer ni. Best2. Bapak besar belon dia. Banyak pulak tu belon yg diorang gunakan untuk naikkan rumah ni supaya dapat terbang. Apa yg aku baca, diorang gunakan lebih kurang 300 biji belon supaya rumah ni dapat terbang. Macam tak cayer je kan. Apa-apa pun rumah cam dalam movie UP ni dah ada dalam kehidupan realiti sekarang. Jom tengok gambar-gambar yg ada.
























14 comments:

Yana Houry said...

ish seram la nak naik..

Pezol Stylez said...

@yana: best lah..mne de seram..hihi

chii said...

bestnya..tp kejap je la dpt naik atas..once gas abih...umah akan kembali spt sediakala =)

Pezol Stylez said...

@chii: aah..best..ala...belon bley buat la....ish

apezs shah said...

perghh mcmni upenya perlaksanaan movie tu yea.. rumah terbang nak juga.. seronoknya.. bila nak bagi satu.

sembil9n said...

rumah tu ade isi tak?? rumah tu bkn rumah sbnr la~

Pezol Stylez said...

@apezs: dtg la cni...mek aku buatkn ko satu...jom2

Pezol Stylez said...

@sembil9n: xde kot...hihi

cheQmOomOo said...

hehehe sweet jek kapel UP tu kn ;)

NUR AYNIE said...

agak nyer kemana lah arah tuju rumah tersebut haha~

fara feroza said...

erk..mungkin rumah dia ringan kot..haha..takut larh den

Pezol Stylez said...

@cqq: mestilah sweet..hehe

Pezol Stylez said...

@aynie: xtau lah sye...haha

Pezol Stylez said...

@fara: yeke ringan...xdelah..berat tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...