Wednesday, March 2, 2011

Topi Ini Stylez Lah



Antara koleksi topi-topi pelik yang korang ley pakai untuk majlis santai bersama kawan-kawan. Serius unik dan stylez dowh. Aku suke tengok kalau korang pakai topi-topi macam ni. Lain dari yang lain. Rasa best jer tengok. Sejuk je mata memandang. Malahan akan terserlah keayuan korang lagi. Awww~ oklah, korang layan jelah pic kat bawah ni ek...mana tau ade yang berkenan ke. Nanti ley lah korang tempah satu. hahaha. bye.



































8 comments:

apezs shah said...

woooo gilerh la...
mmg pelik dan stylez...

Pezol Stylez said...

@apezs: yeah!!

adwafarahin said...

mmg stylez habes la =)

afuan shah said...

xpenah aku menyesal kalau bukak blog hg pezol..keep it on..
cantek la topi2 atas tu..:)

rizaros said...

mmg klas gitu.. kita bckp bwah, binatang bckp di atas,,hahaha :) datang dr blog abg ben :) jom follow sy jgak untuk semangat sy .. Maceh...

Pezol Stylez said...

@adwa: aah...betul2

Pezol Stylez said...

@afuan: thnks....;p

Pezol Stylez said...

@rizaros: orait!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...