Wednesday, March 9, 2011

Suara Salma Mentor Memang Mantap

Salma merupakan peserta Mentor musim ke-5 yang mempunyai suara yang sangat 'marvellous'. Sungguh tidak ku sangka ada jugak orang kat Malaysia ni mempunyai bakat sebegini yang luar biasa. Jarang ada artis kat Malaysia ni boleh menyanyikan lagu yang bernada tinggi macam ni. Terbaeklah. Diharapkan mentor kepada Salma iaitu Erra Fazira dapat mendidik Salma sebaik yang mungkin dalam program Mentor kali ini dan seterusnya menjadi juara mentor musim ke-5. 


4 comments:

...mommy jue... said...

perghhh.. meletop lah.... memang mantap!!!

Pezol Stylez said...

aah...mmg mantap...hehe

::FAIZ FARISH:: said...

femes la dia ni.. baru je masuk mentor, dah banyak muka masuk kat blog, fb semua.. hm

Pezol Stylez said...

@faiz: suara sedap dowh...mesti lah org nk tgok...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...