Sunday, March 20, 2011

Jeling-Jeling Manja

Antara koleksi fesyen pakaian yang unik, stylez dan menarik. Berani tak pakai fesyen macam ni? Mesti korang nampak cantik kan. huhuhu. Ok lah, jom tengok sikit fesyen pakaian ni camna. Jom.
































4 comments:

Izbeta Shyah said...

dahsyat.! yang lady gaga tak masukkan sekali.? yang dia pakai daging buat baju.!

Blogger Girl said...

sangat2 nak tahu :) ape cerita contest hari 2.. da ada keputusan ke? cz da 9hari kan...

afuan shah said...

hahahahha....tabole blah..tingin nak pakai baju tisu tandas tu...cm suci ja..auuuww!

hakeem kira said...

ah ni semua lady gagak ni .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...