Friday, April 22, 2011

Justin Bieber Follow Twitter Aku


Hmm...malas je nak cakap ape dah. Nak kata teruja sgt...*padahal teruja kn* tak jugak kot. Cuma aku pelik. Apsal si justin bieber follow twitter aku ek?? Satu persolan tuk korang fikirkan. Nak kata kenal ngn aku tak jugak. Nak kata jumpe masa konsert justin bieber kat keyell aritu pon tak jugak. Korang rasa apa ek?? hehehe

Acctually, aku yg follow twitter dia dulu. Tak tahu plak dia balas aku nyew twitter. Aku rasa mungkin inilah satu cara justin bieber nak tarik ramai peminat dia kot dengan follow semula twitter peminat dia. Sapa tau kan. Korang tengok lah follower dia brapa ramai tuh 14,505 org. Aku punya follower pon tak sampai camtu skali *memanglah, kau bukannye artis pon pezol*.

Rasa cam bangga gak la kn *jangan jelez tau...hahaha* dlm ramai-ramai follower dia tuh aku gak yg terpilih. hahaha. Lepas ni, gadis-gadis kat luar sana, kalu ada apa-apa pesanan kat si justin bieber boleh lah berhubung dengan aku yer. *poyo sial kau ni*. Mana tau korang nk sampaikn apa2 salam ke apa ke. Ley aku sampaikn. ahaks!! Ok lah, tu je aku nak kaborkan kat korang. Takde niat apa-apa pon. Just wanna sharing that thing.peace.


p/s: aku ade gak follow artis kat malaysia nih...tp xde pon diorang nak follow aku semula. Popular sgt kh 'dia' dr justin bieber nih?? sama2 kita fikirkan.

18 comments:

Unknown said...

MELETOPS!! AKU FOLLOW SI LISA SURIHANI,X PLAK DIA FOLLOW AKU,SEDIH TOL

Unknown said...

@rozuan: tu la..sabor jelah kn...haha

Anonymous said...

hahah!!tumpang seronok! :DDD

mariatul_m0hamadiah said...

huiii.. gilak ah!

Majdah said...

err... actually ni officially twitter JB...
http://twitter.com/justinbieber or pegi link ni, kalu nk cnfrim http://www.justinbiebermusic.com/music.aspx

aunieZ said...

ye ke ni official twitter dia? bkn yg lain ke

Unknown said...

@qila:yeah...;p

Unknown said...

@maria:gilak2..haha

Unknown said...

@majz: tau dah...hehehe

Unknown said...

@haziqah: lain kot....ek?

aunieZ said...

haha mmg lain la..ni bkn twitter dia yg official

Syazween Farisya Hasan said...

haha..gilos..pezol ade stylez la..JB follow kowt..:P

Unknown said...

@haziqah: xpe2....nti nk follow yg official lak...hihi

Unknown said...

@syazween: well...hhahaha

ENCIK TIKUS said...

not officially acc

Unknown said...

@tikus: tau dh...member gtau td...haha

cik azeya said...

artis msia bizi la pezol. haha

Unknown said...

betul ke tu profile dia? sbb byk profile yg tipu la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...