Thursday, April 14, 2011

Bloglist 1 Bulan Bersama Dunialelakimaskulin.com



Acctually aku dah lama follow blog dunialelakimaskulin. Aku akui memang aku selalu gak singgah baca entry yg di'post' oleh pemilik blog iaitu saudara Bakri Hussin. Bagi aku blog ni memang amat banyak membantu gak la yang berkaitan dengan lelaki samada dari segi fesyen, kesihatan, pakaian, dan macam-macam lagi. Semuanya berkaitan dengan dunia lelaki. Tahniah aku ucapkan kepada saudara Bakri Hussin mewujudkan blog ni.

Ok lah, bagi siapa-siapa yang nak join bloglist 1bulan bersama blog dunialelakimaskulin ni...bolehlah klik kat SINI. Bila da join, sila tag tiga blogger lain untuk join bloglist ni. Jadi aku nak tag, semua follower aku. hehehe. Ok la tu kot. Biar ramai sikit join segmen ni. Senang je kan. Budak skolah rendah pon ley buat macam ni. Segmen ini akan berakhir pada 20 April 2011. Ada masa lagi kan. Take your time to join this segment. Hanya suka-suka. Ok lah. Hve fun guys. Good night.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...