Wednesday, April 13, 2011

Berani Pakai Beranilah Tanggung

Antara design tali pinggang yang aku rasa sangat kreatif, unik dan lain daripada yang lain apabila korang pakai. Sungguh pelik ok. Aku pakai mau tebal muka aku. Tak tahu nak sorok katne dah. Lain lah kalau aku jadi model tali pinggang camni. Ley gak dapat income. Kalau saja-saja pakai..sorry lah. Apa-apa pun, korang yang ingin tampil dalam keadaan lain daripada yang lain, boleh lah gune tali pinggang camni ek. Sure meletups oull. Hahaha.















18 comments:

i am S!L4H.. said...

ahahaha. gilee ahhh

Pezol Stylez said...

@s!L4H: tau xper...kahakah

LeSung baTu said...

yang lain leh pakai...klau yg pita ukur 2 cnfirm xkn pakai..hahahahah

Fyqa said...

hahaha. cool kot

eton said...

ade yg good design.. ade yg ok2 la.. hehehe

cheQmOomOo said...

bley tau if perut da buncit :))

MiSzy DiaN said...

wow.. menarik.. hahaha..
siapa laaa yg nak pkai mcm tu kan.. :)

manggosteen said...

kalau pakai paip shower dah mcm org gile la plak..kekeke

NUR AYNIE said...

yg last tu nk ok kot..=)

Pezol Stylez said...

@lesung: aku faham pasal pe xnk pakai..haha

Pezol Stylez said...

@fyqa: yup...sgt cool..;p

Pezol Stylez said...

@eton: yeah...itulah citarasa beza2

Pezol Stylez said...

@cqq:betul2...;p

Pezol Stylez said...

@dian:awk la yg pakai nti...hehe

Pezol Stylez said...

@mangosteen:hahaha...;p

Pezol Stylez said...

@aynie: iyer..awk ley try pki nti yer...hehe

mykhalis said...

memang takkan berani naknak pakai yg ada ukur pinggang..citt.

Pezol Stylez said...

@mykhalis: aku faham pe xnk pki...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...