Wednesday, April 6, 2011

Alamak Dah Lewat Pergi Pejabat Ni

Antara pejabat yang aku rasa unik dan sangat kreatif dijadikan tempat bekerja dari seluruh dunia. Best juga kalau aku dapat bekerja kat situ. Mesti hari-hari tak tension punya sebab dengan views yang sangat menarik akan menjadikan aku bekerja dengan lebih bagus lagi *nampak poyo di situ yer*. Apa-apa pun, tak kisah korang nak bekerja kat mana, yang penting ikhlas. Betul kan?? Ok lah. Korang layang jelah pejabat-pejabat best ni.

Pejabat Dalam Gua


Pejabat Trek Larian



Pejabat Atas Pokok



Pejabat Dalam Kasut



Pejabat Berbentuk Istana



Pejabat Bawah Air Terjun


Pejabat Atas Kapal Lanun




14 comments:

myone1way said...

wow...nice place for work & comfort also

encHIx laNDax said...

nak pejabat dalam air terjun!best gile!

encHIx laNDax said...

nak pejabat dalam air terjun!best gile!

Aziati Zolman said...

Bestnye tempat keje camni...~~

MaErA kZz said...

mmg tersangat best keje kat tmpt2 mcm tu . .

Pezol Stylez said...

@myone: yeah...thats right

Pezol Stylez said...

@landax: mestilah best...sejuk mata memandang

Pezol Stylez said...

@aziaty: best2

Pezol Stylez said...

@maera: itu sdh tentu...hehe

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha..style semua pic ni..

afuan shah said...

mak aiii..best2!!keja kat atas pokok aku suka!!

Pezol Stylez said...

@iqbal: mesti2...hehe

Pezol Stylez said...

@afuan: aku sk gak....;p

Jia Nur Fizza said...

syoknyaaaaaaaa..xda la bosan sgt...different environment...=) nice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...