Wednesday, April 20, 2011

Keluar Duit Tabung Nuffnang Lagi

Setelah sekian lama memendam perasaan, akhirnya dengan kuasa yang ada pada jari aku, tanpa perasaan segan silu, aku menekan perkataan CASH OUT kat akaun nuffnang aku. Fuhhhh...sangat lega beb. Kahkahah. Sudah 5 bulan aku tunggu nak tekan perkataan keramat tu. 

Hari ini merupakan hari yang sangat gembira sekali...weeee~...tapi dalam keadaan gembira itu terselit sedikit kedukacitaan. Kne tunggu lagi sampai sampai RM50++ tuk kuor lagi dari tabung nuffnang aku. Huhuhu. Takpe...aku akan terus berusha mencarinya walau apa pun terjadi. Semangat nih.

Yelah, sejak akhir-akhir ni, nuffnang agak kurang memberikan kasih sayang kat aku sebagai seorang blogger sejati ni...sob..sob..sob..Mana tak nye....dekat sebulan kot, aku tengok tak gerak2 pon income aku. Semalam baru masok. Alhamdulillah. Ade jugak akhirnya. Betul la kata pepatah. Penantian itu suatu penyiksaan. Tapi bile da dapt rasa tersangatlah lega.

Jadi sekarang, aku kena tunggu satu bulan dari sekarang untuk menerima cek dari pihak nuffnang. Hehehe. Kene tunggu lagi. Seksa tau.*sabar pezol, sabar itu kan separuh daripada iman*. Ok lah. Pasti akan ku tunggu cek itu sampai ke rumah yang tercinta ini. Tu je kot. Jumpa lagi. Have a nice day.

26 comments:

Unknown said...

ok lah..sikit2 lama2 jadi bukit..

Unknown said...

@rozuan: betul2

mr_right said...

banyak nye duit dalam nuffnang?!!
omg ~
mr right punye baru rm1.25..
sedeh an?? hee
ade tips??

http://hafizilmi.blogspot.com/2011/04/tolong-amik-perhatian-sume-ye.html

Unknown said...

@mr_right : mne de..cket jek...tips?? sneang jek..teruskn berblogging dgn entry2 yg menarik..hehe

Diyanieee said...

wahhh dah blh kuarkn duit.. hehe.. tahniah :)

Unknown said...

@MiSzy Dian: yay...thnks..hehe

Anonymous said...

yeay ! . boleh belanje cik pelangi makan eskem ! . HEHE ^^

Unknown said...

@cik pelangi: boleh2....jom

Ayu Jue said...

apsal ju xpenah dapat pown..majok la ngan nuffnang cani!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tak pernah cash out lagi...

baru je pakai nuffnang sedangkan dh 3thn buat blog..

alangkah ruginya....

Aqilah Azmi said...

WAHHH , BESHNYAAAA <3

Unknown said...

@ayu jue: jgn majok..truskn berblogging yer..wat entry best2..mesti dpt nyeww...hehe

Unknown said...

@gadis kampung: its ok..keep it up..lps ni bley kuorkn...hehe

Unknown said...

@Akeyla Fr: aah...sgt besh..;p

Mrs Nazar said...

bestnyer... duit mari -duit mari... berbaloi sgt penantian tu kan!! nikmatilah while it last!!

ash said...

Wahh beznyer... aku still lagi O.. hmm
KENAPA EARNING NUFFNANG KU TAK NAIK

Unknown said...

@cik cakcibo: aah best2..sgt berbaloi...hehe

Unknown said...

@ash: xper...teruskn berblogging..;p

Unknown said...

kira ok lagi. aku dah 2 tahun tak dapat hasil apa-apa lagi

Mun said...

seronoknye dpt duittt :D

Unknown said...

@ikhwan: yeke?? nuffnang ske kan ank tirikn kau...sabow ek...cube dan terus mencube lagi k....hehe

Unknown said...

@munirah: seronok2...hehehe

faizlaster said...

nkjoingakr..haha

faizlaster said...

nkjoingakr..haha

faizlaster said...

nkjoingakr..haha

Unknown said...

@faizlaster: jom2 join sme2...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...