Monday, April 11, 2011

Jangan Tenung Matanya Lama-Lama

Craig Tracy menghasilkan satu lukisan yang sangat mengkagumkan dengan menggunakan badan manusia bogel untuk dijadikan kanvas lukisannya. Menarik kan. Lain dari yang lain. Lukisan badan ini dibuat adalah bertujuan untuk menyelamatkan spesis harimau yang semakin terancam di dunia dan juga sebagai meraikan tahun harimau dalam kalendar masyarakat China pada tahun 2010. Jadi kawan-kawan, sama-samalah kita selamatkanlah spesis harimau spesis mcm ni daripada terus terancam yer. Ok.















16 comments:

♥sophie♥ said...

erkk =='

Ibnushukran said...

kreatif sangat ni.. huhu

Pezol Stylez said...

@sophie: haha...;p

Pezol Stylez said...

@ibnushukran: yup...kreatif ni..;p

Budak Chomot said...

Gila kentang lah! Huhu

Pezol Stylez said...

@chomot: kentang itu sedap oww....;p

fasha said...

uik ? manusia rupenye..

LOL :D

Tasha said...

mantap giler....

Pezol Stylez said...

@fasha: aah..manusia..hehe

Pezol Stylez said...

@tasha: ofkoz....;p

budak awam said...

ni terlebih "kreatif" kot..
macam dah xde kertas dah pelukis ni..
eee punggung~ wek~

Pezol Stylez said...

@dakAwam: kreatif la tuh...;p

i am S!L4H.. said...

*pitam*

Pezol Stylez said...

@s!L4h: hahaha

ida_nardiel said...

kertas lukisan dah habis ke?

Pezol Stylez said...

@ida: abes dh kot...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...