Thursday, April 14, 2011

Aku Bosan Sekarang Ni

Tak perlu aku nak bagitau sebab apa aku bosan sekarang ni. Banyak perkara yang aku fikirkan sekarang. Minggu depan dah masuk 'study week'. Jadi secara automatiknya minggu satu lagi dah mula 'final exam'. Penentu segala apa yang aku belajar sepanjang semester ni kat UTHM. Harap-harap lepas ni keadaan akan kembali seperti biasa. Happy always with my friends. Ok lah. Korang layan jelah encik pisang kat bawah ni. Bukan aku yang buat tau tapi Suu iaitu seorang artis senireka dari Jepun. Kalu korang ada bakat, cuba buat satu. Hehehe. See ya.












18 comments:

Jue_ilias said...

kreatip2. ^^

faten suhaida said...

huwaaa..
cna erk dia buat ngn pisang tu?
kasi tabek sama dia..
susah kot nak ukir kpala org mcm tu

Pezol Stylez said...

@jue: ofkoz...;p

Pezol Stylez said...

@faten: try la tnya dia buat cner...hehe

azwa amani said...

huhuhu..geli nak makan kalau dah ukir2 gitu

Lan Bingka said...

kagum2...

MiSzy DiaN said...

gud luck utk exam yaa pezol.

btw, gmbr tu.. kreatif sgt2 tp nda lalu nk mkn.. hehe

jefri said...

huiyoooo

cheQmOomOo said...

hahahaha

Pezol Stylez said...

@azzwa: tau xpe..yuks!!

Pezol Stylez said...

@lan: sya pon...;p

Pezol Stylez said...

@dian: thanks....;p

Pezol Stylez said...

@jefri: haiyaaa!!

Pezol Stylez said...

@cqq: haha...;p

SiLvEr GolD AiN said...

smart ar...

Pezol Stylez said...

@ain: mesti2

Syuxer said...

Yarkkk..nak makan pun rasa seram..heheh kreatif betul..mesti lenguh tangan dok ukur sana sini..

Pezol Stylez said...

@syuxer: aah...lenguh..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...