Thursday, April 28, 2011

Kucing Pun Nak Berangan Juga

Korang jangan ingat manusia je pandai berangan nih. Kucing pon reti tau. Hehehe. Tapi aku pon tak tau kucing ni berangan ape. Aku tengok gambar ni macam terpaksa je layan kene photoshoot oleh Theresa Knudson iaitu pemilik kucing nih. Tapi comel la jugak kan. Aku rasa auntie Theresa ni dah bosan kot duk umah. Tu yg kucing dia yg jadi 'mangsa' photoshoot ni. Pasni korang yg ade kucing tuh boleh lah buat camni ek. hehehe. Layannn.







16 comments:

lyndaz said...

oh tidaaakk!
kucing lagi?? hahaha

Pezol Stylez said...

@lyndaz: hehehe

myzasuki said...

alahai ~
jatuh cinta ngn kucing nihh..
jantan kan? hahaha

CiK GorGeouS ! said...

janji comeL giLa !! =D

NUR AYNIE said...

aaa~~ kucing...larikkkk

Rozuan Ismail said...

feeling2 plak kucing ni

Pezol Stylez said...

@myzasuki:aah kucim jantan..hahaha

Pezol Stylez said...

@cg: cumil sgt2 kn...hehehe

Pezol Stylez said...

@aynie: kejorrr diaaa...hihi

Pezol Stylez said...

@rozuan: tu la psl...hish~

anisidayu said...

yg dgn ikan tu plg comel.huhu

Pezol Stylez said...

@anis:betul2..sye ske gak....hehe

tricksrex said...

aha walopon aku tak ngam ngan kucing,ini sangat la comelllll

Pezol Stylez said...

@tricksrex: comel2....;p

Faeza Suhaimi said...

alahai comelnya! T_T

CikguShikin said...

geramnya tgk kucing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...