Friday, April 8, 2011

Aku Pun Makan Maggi Jugak

Selamat pagi. Harap korang sihat-sihat ek. Korang suke makan maggi tak?? Aku suke. Sedap woo. Masa awal semester dulu aku jarang makan maggi. Hari-hari makan nasi. Giler kenyang. Sekarang ni tak boleh dah nak makan nasi selalu sebab duit dah takde nak beli beras...sob sob sob. Bulan kegawatan ekonomi telah melanda. Aku rasa bukan aku sorang je kot.Mungkin ramai gak yang senasib dengan aku sekarang ni. 

Mungkin inilah cabaran yang perlu dihadapi oleh student macam aku ni...huhu. Hendak tak hendak terpaksa jugak makan maggi bagi meneruskan kehidupan sebagai seorang pelajar universiti...sob sob lagi. Kalau nak makan nasi pon mungkin 2-3 je kot seminggu. Tapi takpelah...aku suka makan maggi. Sebab aku masak maggi sedap *ye ker??*...hahaha. Housemate aku pon cakap yang maggi aku masak sedap giler. *yelah tu, padahal saja nak tumpang sekaki kn*

Apa-apa pun, sekarang ni aku kenalah pandai berjimat cermat dalam berbelanja. Final exam pon dah dekat. Kena study elok-elok ni. Biar hidup susah macam sekarang ni...yang penting keputusan nanti gempak. Betul tak?? Ok lah. Tu je untuk hari ni. Selamat berhari jumaat semua. Jaga diri. Bye.


fuurrrr~

16 comments:

NSFM said...

pergh2. maggi kari terangkat~ slurrrrpppp :0 haha.

Cik tikah said...

cik tikah pun de masalah duit :(
kena jimat.. btw, mcm sdap je megi tuh. hihi..

|CIK TIKAH|

Cik Puan Kocik said...

perghhh terbaik sungguh!! sedap nie...

mr_right said...

maggi mr right ade sepaket lagi dalam almari tuh..
ta makan2.
heh

Unknown said...

@nabila: tau xper...sedap kn..haha

Unknown said...

@areteacar: smela kiter..thnks..aah mmg sdap pon...;p

Unknown said...

@ck: mmg terbaek..tq

Unknown said...

@mrRight: bg aku jela maggi tuh..haha

Fyqa said...

mkn megi pon sedap jugak tau :))

Unknown said...

@fyqa: betul2

cik gojes :) said...

ohoii...xeLok makan maggi seLaLu Lah ! =p

Unknown said...

@cG: ade cara nak hilangkn yg xelok tu...hehe

nabila saat said...

alamak..terliur pulak

Unknown said...

@nabila.S: masak la...haha

Anonymous said...

hai la mak....kecoqq!!!

da la nga lapo ni ;-D

Unknown said...

@cantek:jom mkn maggi...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...