Tuesday, March 1, 2011

Contest @ Anjung Streamyx



Peluang yang tidak harus anda lepaskan. Menangi wang tunai bernilai RM300 dengan menyertai peraduan anjuran Anjung Streamyx. Serlahkan bakat anda dengan menghasilkan artikel mengenai perkhidmatan di Anjung Streamyx di blog anda secara kreatif dan mungkin anda merupakan blogger yang bertuah untuk memenangi hadiah yang ditawarkan.

Untuk pengetahuan anda, Anjung Streamyx ini merupakan sebuah laman perkhidmatan pendaftaran talian internet secara atas talian secara percuma. Dengan hanya beberapa klik sahaja, anda tidak perlu ke mana-mana untuk mendaftar talian internet anda. Sangat mudah, efisyen dan cepat. Di Anjung Streamyx juga, anda boleh mendapatkan pelbagai pilihan broadband yang disediakan untuk kemudahan anda mengakses internet.

Di Anjung Streamyx ini juga ada menawarkan perkhidmatan pendaftaran untuk Streamyx pengguna biasa, Streamyx untuk perniagaan (SOHO), UNIFI VIP dan BIZ, dan juga Celcom Broadband. Semuanya ada di sini. Maklumat-maklumat yang terdapat di Anjung Streamyx berkaitan urusan internet juga boleh didapati di Anjung Streamyx dengan mudah. Jadi segala-galanya ada di Anjung Streamyx.

Jadi, apa anda tunggu lagi, jom sama-sama sertai peraduan ini. Untuk mengetahui segala maklumat mengenai peraduan ini, anda boleh klik SINI. Semoga berjaya.


p/s: saya dah sertai. anda bila lagi? klik JOIN untuk turut serta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...