Thursday, September 6, 2012

PERPUSTAKAAN UTHM TERBESAR DI ASIA TENGGARA




Sebagai seorang pelajar uthm, terbit perasaan bangga apabila perpustakaan Universiti Tun Hussein Onn Malaysia dinobatkan sebagai perpustakaan yang paling besar dan canggih di Asia Tenggara di samping memberikan keselesaan yang optimum kepada pelajar-pelajar di sini untuk mencari maklumat tanpa sempadan. 

Penitikberatan terhadap pembelajaran sebagai seorang mahasiswa adalah menjadi pemangkin kepada kami pelajar-pelajar di sini untuk menuntut ilmu sebanyak mungkin dengan kemudahan-kemudahan yang kondusif yang telah disediakan.





Kepada generasi-generasi baru pelajar UTHM, korang belajar lah elok-elok yer kat sini. Gunakan kemudahan yang telah diberikan dengan semaksimum mungkin kerana dengan ilmu itu sahaja akan dapat mengubah kehidupan korang kepada yang lebih baik. 






"DENGAN HIKMAH KAMI MENEROKA"


7 comments:

adarain said...

UTHM kat parit raja ke?..
bio betol paling besar perpustakaannya..hahhahaha.

Unknown said...

@bhrain: yup..betul

Mia Liana said...

kak mia baru je tahu ni....

Unknown said...

@akak mia: jemput dtg melaawat yer

::contengan hati::)) said...

yeahh tempat yang bila study week je penuh ;)

nAdEErA said...

Yer..memg kagum bila pergi perpustakaan ni, sebab reka bentuknya kreatif pulak n berseni... tp tahukan anda, bdget untuk banggunan baru FKMP pun disalurkan untuk buat banggunan perpustakaan ni.. sebab tu lah sampai sekarang, banggunan FKMP yg baru xnaik2, hehehe, hrpnye ade la bdget br untuk banggunan baru FKMP tu yer :)

Anonymous said...

saya bukn mahasiswa uthm tp saya org Bt Pahat...so saya tumpang gembira apa yg UTHM dh capai... HOHO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...