Thursday, September 27, 2012

MAKE UP MATA YANG SANGAT MENAKJUBKAN




Biasa korang dah tengok kan dalam aku punya entry ada pasal seni diorang lukis kat badan lah, bibir lah. Kali ni aku nak tunjuk seni kat mata lak. Sapa2 orang pomwan yg inginkan makeup bahagian mata yang nampak unik dan garang tapi dalam masa yang sama nampak cantik, bolehlah korang tengok gambar-gambar yang aku jumpe ni. Sume gambar makeup mata ni adalah hasil tangan dari remaja jerman iaitu Svenja Jodicke. Boleh jugak tengok tutorial makeup beliau kat SINI. Nice kan?? Selamat mencuba uols. Hehe

















2 comments:

Yana Aina said...

style .. ermmmm nak makeup mcm nie g mana ek ... heheh

Hnahdy said...

segala haiwan tu.lukisan ke.. cm betul je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...