Friday, September 21, 2012

SHILA AMZAH JUARA PERTANDINGAN ASIAN WAVE 2012




Tahniah Shila Amzah. Beliau baru sahaja dinobatkan sebagai Juara Asian Wave 2012 yang berlangsung tadi. Berita khabar gembira ini disahkan sendiri oleh adik beliau sendiri melalui akaun tweeternya.





So amazing kan. Shila Amzah merupakan antara peserta fevret juri untuk menang pertandingan ini. Sungguh berbangga dengan kejayaan ini terutama rakyat malaysia. Tahniah shila. Terima kasih rakyat malaysia yg banyak mengundi beliau tuk jadi Champion Asian Wave 2012.









Nak tengok video full final asian wave 2012? Klik SINI



3 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

tahniah shila....

Akhelaken said...

wah,dah tgk video tu kat utube..mmg power.ada nyanyi lagu cina jugak mmg terbaik la Shila amzah!
Lg imej bertudung dia skrg menjadikan dia sgt unik di mata juri..

caliph shuriken said...

congratz, shila ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...