Tuesday, September 11, 2012

ABU DHABI BINA TAMAN TEMA AIR DI TENGAH PADANG PASIR




Satu lagi tarikan baru di Abu Dhabi bakal menjadi perhatian dunia iaitu Taman Tema Air di tengah padang pasir. Taman tema air yang dalam pembikinan ini akan memberikan satu kelainan dengan taman tema air yang ada sekarang ini. Menjanjikan 43 buah gelunsor yang thriller mungkin akan menjadi antara taman tema air terbest di dunia. So, nak main kat sini korang kena kumpul lah duit dari sekarang. Boleh melancong ke sana nanti main air. 










4 comments:

ZWAN SABRI said...

menarik tu.. tengah padang pasir ada taman tema air.. :)

Ahmad Haziq Azlan said...

abu dhabi makin gila gila
nak lawan legoland la tu

i'm shin... i'm inesen said...

gigi taring ular tu menakotkan la.. bebelom shin dah imagine ada org tersadong kepala dia kat taring tu.. ouch~

Mummy Adriana said...

iskkkk tak suka la ular2 ni :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...