Tuesday, September 11, 2012

PERADUAN UCAPAN HARI LAHIR SOP







Jom kawan-kawan, ramai-ramai kita bagi ucapan hari lahir kat incik abg sop kita ni. Walaupun umur dah meningkat tapi muke maintain awet muda ok. Betul tak kawan-kawan? Korang yang nak join peraduan ni boleh lah buat ucapan khas hari lahir untuk beliau bermula 10 september hingga 30 september 2012. 

Korang karang ucapan yang sangat kreatif pastu korang berpeluang memenangi hadiah wang tunai yang ditawarkan oleh abg sop kite ni. So ucapan saya..."Semoga abg sob dikurniakan iman yang sempurna, akhlak yang terpuji, pekerti yang mulia, umur yang bermanafaat, rezeki yang halal, ilmu yang berguna, jodoh yang membahagiakan dan hidup abg sop dirahmati di dunia dan akhirat".

Klik SINI kalau nak bagi ucapan hari lahir kat beliau.

4 comments:

Ahmad Haziq Azlan said...

wah macam pertandingan menulis karangan dah

Sop Nama Saya said...

Terima kasih pezol atas ucapan. Terharu :)
Amin..

Good luck yer

Leeza dayasari [santai leeza] said...

uwaaaa. nak join jer... hmmmmmmm
pergi kelas jap..
nnt balik kuliah, join.

♥♥szumika sakni♥♥ said...

hahhaha..comel la plak wat cm ni huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...