Wednesday, September 19, 2012

KOLEKSI REKAAN KHEMAH KREATIF DARI FIELDCANDY




Heyyy..aku minat berkhemah la. Kalau bab2 jalan kat hutan ke..memang aku suke. Bukan apa..kalau kita lepak2 kat hutan tengok suasana dalam hutan yang malar hijau..terasa sungguh tenang sekali ditambah pulak dengan kicauan burung2 rimba dan udara yang bersih. Fuhhh..best giler berkhemah.

Berikut merupakan antara koleksi rekaan khemah yg aku rasa sangat kreatif dan menghiburkan hasil rekaan oleh syarikat FieldCandy. Ada macam-macam rekaan seperti warna kulit beg, harimau, pemandangan, makanan dan sebagainya. Korang boleh tengok gambar-gambar yang kat bawah ni. Mesti korang suka.
















1 comment:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Haaaa comel. Yg gmbr romen tu .. Hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...