Friday, September 14, 2012

GEMPAK SEMUA NAK JADI AHLI BINA BADAN




Serius wow aku tengok gambar ni. Apa taknya semua nak jadi ahli bina badan. Dari ayah ke mak nya sampai ke anaknya pun nak jadi ahli bina. Lawak lah. Konfem tkde orang berani nak buli diorang kan. Maklumlah semua badan taf-taf belaka. 

Siri fotografi menarik adalah hasil daripada sentuhan jurugambar dari belgium Kurt Stallaert yang i memaparkan kehidupan ahli bina badan termasuk kanak-kanak. Very nice right but at the same look like rarely. So, wanna be like them?? Bagi aku..tidak sama sekali. haha









3 comments:

Ahmad Haziq Azlan said...

gambar edit kan ni. macam over je muscular camtu

BeLLa said...

erkk buruknya kalo pmpuan pun ada body mcm tu

Tulus Sweet said...

turns ugly bila perempuan ada muscle.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...