Friday, September 14, 2012

FILEM BANGANG HINA NABI MUHAMMAD S.A.W





Tak habis-habis bangsa kafir laknatullah ini nak menghina Nabi Muhammad s.a.w yang kita sanjungi. Nampak sangat dalam filem ini memberikan gambaran yang bertentangan dengan watak sebenar Nabi Muhammad dan orang-orang islam adalah dianggap sebagai bangsa pengganas. 

Aku tengok pun dah rasa geram dengan pengarah filem ini. Nampak sangat pengarah ini seorang yang anti Islam dan boleh kita labelkan sebagai dajal yang menjadi perosak kehidupan orang-orang islam. Apa motip diorang nak buat filem sehingga menghina Nabi Muhammad s.a.w. dan orang -orang Islam?


Di sini saya menyeru kepada kawan-kawan semua, sama-samalah  kita berdoa supaya orang-orang seperti ini dihapuskan oleh Allah setimpal dengan apa yang mereka lakukan dengan Junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.






3 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

hooo... kena tgk ni video tu.
saya dlm kelas...

BeLLa said...

uissh kojaq btol org yahudi ni

Syful Alluwie said...

memang patt dihina pun. org islam sekarang pon dah x macam islam, lifestyle pon dah xmcm islam sibuk nak wat protes, lifestyle sendiri pon dah mcm hina agama sendiri sibuk jgak nak bunuh org sebab hina nabi sendiri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...