Tuesday, September 18, 2012

KERUSI BADAK SUMBU LAMBANG KEMEGAHAN



Perghhh memang ohsem lah bile dapat kerusi macam ni. Nampak sangat kemachoannya bila duduk atas kerusi ni. Kerusi macam ni memang sesuai bagi golongan yang berharta je ok. Tampil megah katanya kan. Bagi aku memang tak la kot. Tak taste ok. Hahaha.

Kerusi badak sumbu ini adalah sebahagian daripada koleksi kerusi yang bertemakan binatang oleh seorang pereka dari Sepanyol iaitu Maximo Riera. Dikatakan beliau juga mempunyai lebih daripada 15 hasil kerja yang dalam pembikinan. So, amacam?? Nampak cool kan??








1 comment:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Bahaya nyer kerusi ni..
tanduk tu tajam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...