Wednesday, September 19, 2012

RAKAMAN CCTV CURI CPU MASUK CELAH KANGKANG




Hahaha. Ok memang hebat. CPU yang berat tu boleh lekat kat celah kangkang makcik ni. Rasanye dah lama dah kes geng-geng celah kangkang ni beroperasi. Tak main lah curi-curi susu, tudung. Makcik ni curi CPU terus. Baru otai segala pencuri geng kangkang. Apa la nak jadi ngn depa ni. 

Bagi pendapat aku, tak guna pasang CCTV kalu takde yg jaga. Pencuri dah lari apa pon tak boleh nak buat. Sepatutnya setiap kedai kena ada seorang penjaga CCTV tu. Nampak je geng-geng pencuri ni terus dpt tangkap. Settle masalah kan. Kalau setakat nak rakam je mmg lambat la. Rugi je la kedai kau tu.







6 comments:

Adam Haiqal said...

dunia hari ni semakin pelik. i mean,manusia hari ni..

Pelangi Senja said...

terbaik betul cara dia mencuri/.. haha

Zul n Azizi Boarding Pets said...

Assalamualaikum...

Sempat lagi tu kan...ayya

Dijemput untuk join segmen Zul n Azizi Boarding Pets....

[SEGMEN] Mencipta Bisnes Kad ZABP

.: iEyLa :. said...

whoiisshh..cane leyh rilex je aci tu jln??
terokla diorang ni..

♥♥szumika sakni♥♥ said...

punyala bert CPU tu ak pn xlrt nk angkt...msti da letk sometg kt celah kangkang sbb tu jln kengkang....teruk btl...

~~zana@pb~~ said...

Ini mak datok punya pencuri, selamba kodok je muka dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...