Sunday, September 9, 2012

GARA-GARA MENIRU PSY GANGNAM STYLE 14 LIFEGUARD DIPECAT




Gara-gara terlalu taksub dengan tarian gangnam style dari penyanyi rappers popular dari korea PSY, 14 kakitangan keselamatan aka lifeguard sebuah kolam renang di bandar El-Monte, California telah dipecat setelah mereka memuaturun hasil video yang mereka buat ke youtube. 

Aku rasa bos kolam renang tempat mereka bekerja sebagai lifeguard ni tak suke kot dengan tarian PSY Gangnam Style ni. Tu pasal la diorang ni kena pecat. Macam-macam lah diorang ni. So, berhati-hati la ek kalau korang yang dah bekrja tu nak tarian gangnam style. Kot2 terima nasib yang sama.







4 comments:

✿Lady Ainaa✿ said...

hahaha... macam2 lah skrg ni... agak la, bos kt kolam tu anti gangnam ni XD... aduyai.. lawok la tgok gambar2 semua tu

Leeza dayasari [santai leeza] said...

sejujurnya, leeza kurang minat tarian ni.

BeLLa said...

haih macam2 -_-'

Ahmad Haziq Azlan said...

nenek tua pon dah tiru benda ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...