Thursday, September 13, 2012

VIDEO IPTA GANGNAM STYLE CEMAR NAMA UNIVERSITI




Dikatakan video ipta gangnam style ini dibuat oleh mahasiswa-mahasiswa baru masuk di sebuah ipta di utara sempena majlis penutupan malam apresiasi seni minggu suai kenal. Aku tengok pun dah rasa macam duduk dalam club bile tengok mahasiswi2 ni bergelek dpn orang ramai.

Eeewww...tak malu ke ek budak2 baru ni? Kalau budak laki yg buat aku tak kisah lagi. Ni pomwan. MasyaAllah. Tau la ni sebagai hiburan tapi agak2 la kalau nak wat tarian macam ni. Kalau molek dipandang xpe jugak. Ni dengan terkinja2 di atas pentas, apa kes. Buat malu nama uni korang je dik oi.

Harap2 pihak  pengurusan ipta di sana perlu pandang serius kes2 macam ni yer. Sekadar melontarkan pandangan je bila tengok video ni. Sekian.





9 comments:

Unknown said...

alahai xhabis ngn bangang style ni =='

Unknown said...

@bella: betul tu..xlawa sgt diorang tu menari...adoi

Unknown said...

antara unimap atau uum

han said...

*sigh*

Unknown said...

yg bertudung melompat2 tue xda rasa malu kew .. aduhhh

umamahkinah said...

jemm2....sigh~

✿INA AINAA✿ said...

gangnam style nak ikut sgt, benda yg sah baik tak nak ikut.. awk tu pompuan, jgelah tingkah laku.. ish2...

mangsibersamajabatanku said...

TARIAN BODO TOK LA NAK D TIRU....GELIK NANGGA STUDENT 'U'C CAM YA

~Siti Fatimah~ said...

Assalamualaikum, saya ada tgk video yg di atas tu. Ternyata amat mendukacitakan. Bukan pada saya sahaja tetapi termasuk semua pihak U. Saya mmg sedang study di U tersebut tetapi ingatlah.. TAK SEMUA PELAJAR U MACAM TU.. just org yang kurang penhayatan agama dalam diri shj yang akan melakukan perkara sedemikian. Saya pOn tidak la baik sangat. Cukup la sekadar ingin menegur persepsi org mengenai student U.. just that. Tq (^^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...