Sunday, June 3, 2012

TOP 10 BLOG PENYUMBANG TRAFFIC TERTINGGI PEZOL STYLEZ



Selamat tinggal bulan mei dan selamat datang bulan jun

Kejap je masa berlalu kan...umur pon dah semakin meningkat

Entri kali ni, aku just nak ucapkan terima kasih kepada top 10 blogger yang banyak menyumbang trafik ke blog Pezol Style bagi bulan Mei 2012.

Jutaan terima kasih kerana sudi meletakkan link blog Pezol Stylez dalam blog korang.

Kepada yang blogger-blogger lain pun terima kasih jugakerana sudi singgah blog aku yang biasa2 saja ni ok.





Di sini aku senaraikan top 10 blog itu:
















So apa lagi kawan-kawan, jom kita terjah blog mereka-mereka ni.

mana tau lepas ni blog-blog ni akan jadi penyumbang traffik blog korang juga

sapa tau kan? Hehehe






10 comments:

tuanseliper said...

terjah2 **==

Unknown said...

@bai: jum2

NUR AYNIE said...

owhhh....x sangka plak. =) tq sebab senaraikan =)

Unknown said...

@aynie: sama2

xxxx said...

eh blog aku ade lah.. tak sangka.. tq.. :D meh nk terjah blog len plak.. :)

Cute Imani Shop said...

thanks broo my blog listed on your blog....bersawang dah blog aku sebln tak hapdet....ha3

hazwan hairy said...

wahhh cmna nk tgk nih?haha....

Unknown said...

@hairy:gne google aanalytic

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

ehhh ade name saya disitu hehee...

MalizaMah said...

waaaaaaaaaaaaaa... salam perkenalan.....
moga 1 hari tersenarai lah di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...