Tuesday, June 5, 2012

MASYUK BUFFERED EARNING TAK MAHU LEPASKAN BLOG AKU





Dah dekat 2 minggu BE dari RHB Now: The Awesome 3 ni melekat kat blog aku.

Wahhhh..best giler..masyuk2.

Selalu BE yang aku dapat bertahan dalam seminggu je tapi kali dh masuk minggu ke-2

Dari hari ke hari tu adalah income masuk walaupun sikit.

Paling best, ni adalah income BE paling banyak aku dapat...dan BE ni still running ok

Alhamdulillah...syukur sangat.

Thanks Nuffnang....sayang lebih lah...hihi

*bosan tak tahu nak update ape dah...hihi*




Hmmm...teringin gak nak dapat BE 2-3 jenis dalam satu minggu.

Ni asyik dapat 1 BE dalam 1 minggu je.

Bukan tak bersyukur tapi tak salahkan kalau nak lebih dari satu kan..hihi

Agak-agak pihak Nuffnang ada nak bagi aku BE lebih tak??

Pleaseeeee...nak 2 BE jer..hahahaha


~PEACE~


16 comments:

Unknown said...

sedihnya dengan blog saya ni brader joe, BE tak pernah nak lekat, tiap2 minggu update survey. kecewa jugak skit.

eddy syrol said...

untoonglahhhhhhhhhhhhh

Syuhada Nasya said...

untungla..hahaha jgn tamak tamakk :p

Unknown said...

@rozuan: xpe..teruskan berblogging..belum ade rezeki lg tuh

Unknown said...

@eddy: hehe

Ernie Tomo said...

selalu tgk blogger hebat update pasal BE. maknanya pezol hebat :D

Unknown said...

@ernie: eh xdela..biasa2 je saye nih

Unknown said...

@shuhada: hihih

Nyamuk Terbang said...

bleh blnja r cmnie

ME CTCT said...

untung ler dpt BE dr ct langsung xdpt...adeh :D

HanNis SaNia said...

wah bestnya.. kene rajin la klik iklan sesama sendiri after this ? ^_^

Unknown said...

@nyamuk" bole je..hhi

Unknown said...

@siti: belum rezeki kot..sabar yer

Unknown said...

@hannis: yup..betul2

Husnalyas said...

untung la nk dpt 20 hinggit dh tuuu

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

wahhhhhh madah untung jer kn dyew nie hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...