Wednesday, June 20, 2012

FESYEN TOPI DIRAJA WANITA-WANITA BRITAIN





Memang nampak elegen, anggun, unik dan bergaya awek-awek britain nih

topi simple je tapi kalau pandai digayakan memang nampak seri pemakainya

Ada bermacam-macam rekaan topi yang boleh digayakan mengikut selera masing-masing

yelah sekarang pun musim panas kat sana, elok sangat lah pakai topi bila jenjalan kan

kalau korang perasan pon ratu diorang pon ada bermacam-macam koleksi topi ni

memang nampak cantik bila dipakai.





 



5 comments:

Cik Rongoks said...

suka tengok topi diorang..
macam2 bentuk ade.huhu
cantik :))

hairy said...

meletop uolsss!!!

Pezol Stylez said...

@rongoks: betul2..cantik kan

Pezol Stylez said...

@hairy: haruslah..haha

Syahrul Irwan said...

Simple...tp cntik...tue omputih pakai..kalau melayu entah lerr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...