Monday, June 4, 2012

CONTEST APAKAH? TEKA DUIT TABUNG





Ni lah contest paling senang aku jumpe bro..

wa suke la sama lu bro..

Caye lah bro..

Lu kalau dtg batu pahat..lu roger je sma wa..

wa bawa lu jln2 keliling batu pahat ni bro

(ok tu ayat bodek semata-mata je..hikhikhik)


klik banner utk info lanjut

Malas nak bebel panjang bro..aku dh ngantok taip entry ni.

So aku nak teka je la duit ko ni berapa.

Mengikut firasat aku ni...aku agak jumlah duit hasil tabung ko ni ada

RM1 juta RM188.60 RM368.20 kot

ok settle dah...alhamdulillah..siap jugak asignment mlm ni...eh

So aku nak tag adik aku lah Hazwan Hairy...hihi

Korang nak join..boleh klik SINI gak




15 comments:

Mk Syahir said...

wah..blogger pemes join..thanks bro =) dah update senarai peserta..ajak lah kengkawan ramai2

LaLa mhdnor said...

gud luck too bro :) hehe

Pezol Stylez said...

@mk syahir: haha...saje nk support contest kawan2..;p

Pezol Stylez said...

@lala: thanks awak

Mk Syahir said...

Thanks A Lot sudi join..

senarai peserta telah diupdate dan akan diupdate lagi dari masa ke semasa..kalau rajin jemput lah BW sesama peserta..hehehe =)

lagi 1 baca syarat betul2..jawapan masih boleh ditukar selagi segmen belum ditutup =)

Pezol Stylez said...

@syahir: ohh boleh ek..ok2

zanairin said...

good luck..^^

KorN said...

Goodlak buat kamu.

LydSunshine said...

nak join jugaklah.

Zul De Alexis said...

guwa rasa dalam 200 lebih jew kut..eh!...ahaha

FITRAH JAMIL said...

gud luck jugak yea..hee

Iza Teratak Usang said...

Assalam..
Gud luck..

bai baizura said...

gudluck bro. kAlau menang duit tu kerat dua ek. HAHAHA:))

Siti K------- said...

gudluck beb....awat banyak sgt duit dia :D

Admin said...

Good Luck. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...