Wednesday, June 20, 2012

BAYANGAN MENGERIKAN BANDARAYA DUBAI YANG TERBENGKALAI





DUBAI: Walaupun aku tak pernah lagi sampai ke Dubai, aku dapat rasakan yang Dubai sekarang dah banyak berubah. Banyak bangunan pencakar langit telah dibangunkan di negara padang pasir itu.Berikutan daripada itu seorang jurugambar daripada British, Richard Allenby-Pratt yang memenangi pelbagai anugerah telah memberikan gambaran malapetaka mengerikan yang menimpa Dubai di sebalik bangunan-bangunan pencakar langit yang terbengkalai akibat daripada kemerosotan global dan beban hutang yang menimpa. Sungguh mengerikan bukan. Huhu.




















8 comments:

Nyamuk Terbang said...

buat filem best nie

miss kinah said...

yedakk ni? huh!
seram.

KorN said...

cemana setiap gmbr ade menatang ni? kambing tu siap ade kat ats lagik..

Cik Asma BLuppy said...

takde org!!

Pezol Stylez said...

@nyamuk: betul..best wat filem cni

Pezol Stylez said...

@kinah: xla..maen2 je ni

Pezol Stylez said...

@korn: kne tnya tukang amek pic tu la

Pezol Stylez said...

@asma: yer takde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...