Sunday, June 3, 2012

PROJEK MEGATROPOLIS BANDAR DI ATAS LANGIT






Perghhhh...kalau korang tengok pon mesti rasa kagum jugak kan. Siapa yang tak kagum apabila tengok bangunan tinggi mencakar langit macam ni.Dah la cantik menarik pulak tu.

Ini merupakan antara idea-idea menarik yang telah diilhamkan oleh Tsveten Toshkov seorang arkitek dari Rusia dengan mengambil tema daripada bunga teratai.

Walaupun projek ini hanyalah konsep semata-mata dan tidak dibawa ke peringkat akhir pembinaan tetapi sudah cukup menggambarkan dunia cukup maju dan satu hari nanti diharap projek megatropolis ini akan dibangunkan.














sumber asal: FreshHome



8 comments:

zieyzain said...

wahh,..canteknyaa,..=)

Pezol Stylez said...

@ziey: cantik kan..hihi

bai baizura said...

wow amazink:-O ngeh3

Pezol Stylez said...

@bai: kan..jum jenjalan cni

Saiful Bakhtiar said...

dahsyat bro...

Pezol Stylez said...

@saiful: tau xpe..;p

Hazirah Zain said...

wow. fantastic !

rain_gurlz said...

uniknya bangunan ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...