Friday, June 22, 2012

BAPA PALING SENGAL HERET BUDAK DI CHINA






CHINA: Tersangat-sangat sengal yer ayah kepada budak kat gambar dibawah ni.Patut ke atau tak patut dia buat anak dia macam tu??Dah takde tempat ke nak bawa anak dia bermain?? Kat atas jalan raya tu jugak yang dia bawa.Gambar ni telah ditangkap oleh seseorang yang kebetulan melalui jalan tersebut di daerah  Shaanxi, Barat China dan telah menimbulkan banyak bantahan setelah gambar ini dimasukkan ke dalam laman sosial.






sumber


1 comment:

Siti K------- said...

kalau lah anak dia terkeluar dr bakul tu..huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...